Klacht: Geen communicatie, direct een gerechtsdeurwaarder!!

pauwtje1982 op 25 januari 2013 over Intrum in de categorie Incassobureaus, klachtmelden

Ik heb loonbeslag gekregen van gerechtsdeurwaarder Van der Hoeden/Mulder. Het blijkt te gaan over een achterstand op een hypotheek die ik met mijn ex-partner heb. Ex-partner en ik zijn uit elkaar. Hij wil niet meewerken aan een ontslag uit hoofdelijke aansprakelijkheid. Hij woont in de woning waar nu door hém een betalingsachterstand op zit. Alle correspondentie is naar mijn ex-partner gegaan ondanks dat mijn adres bekend is bij de ABN AMRO bank en dus ook bij Lindorf. Ik heb géén enkele mogelijkheid gehad om eventueel een regeling te treffen, etc. Ik krijg ook geen inzage in het dossier. De volledige schuld van 162.000 euro wordt nu bij mij opgeëist!!

Geen loonbeslag!! Eerst communiceren!!

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 26 januari 2013 om 09:40 geantwoord

Deze klacht is door Lindorff in behandeling genomen. Klager heeft op 26 januari 2013 een e-mailbericht ontvangen met uitleg. De afdeling hypotheken van onze vestiging Lindorff Amersfoort zal de klacht verder inhoudelijk behandelen.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door