Klacht: Extra betaald en nog niet verwerkt

Seymakanligol op 25 december 2016 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik had een betaalachterstand op mijm automatisch opladen van mijn ov. Het ging om een bedrag van 10 euro. Vervolgens heb ik een 2 keer een herrinnering gehad. Uiteindelijk moest ik 50 euro betalen. Dat heb ik maar gedaan. Maar ik vond dit belachelijk veel. Op 12 december heb ik betaald en nog steeds kan ik mijn ov niet gebruiken. Als ik “mijn bestelling wil ophalen” bij een oplaadpunt staat er dat ik geen bestelling heb! Ik wil hier zo snel mogelijk een oplossing voor krijgen.

Mvg,

Seyma

Gewenste Oplossing:

Ik zou het heel fijn vinden als ik me geld teruf krijg als ik hier recht op heb. En ik wil mijn ov weer kunnen gerbuiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 20 januari 2017 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Seymakanligol