Klacht: Essent

Isabelle1 op 23 mei 2017 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb j.l een brief ontvangen van Lindorff, met een hoofdsom van € 375,- euro van Essent. Dit bedrag klopt omdat het de eind afrekening is na het overstappen, het totaal te incasseren bedrag was € 781,60 en waar de overige € 406,60 voor is heb geen idee er is ook geen specificatie van het totaal bedrag.
Nu vandaag 23-05-2017 weer een brief ontvangen, dit keer hoofdsom €781,60 en incassokosten van € 117,24. Hier klopt iets niet, deze rekening betaal ik aan Essent en geen onbetrouwbaar incasso kantoor die mijn inziens rekening opkoopt of gegevens en die gebruikt om mensen geld afhandig te maken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn rekening aan Essent betalen, die gewoon nog via de site betaald kan worden en niet opgelicht te worden door dit incassobureau

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 23 mei 2017 om 16:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Lindorff heeft op 23 mei 2017 gebeld, helaas hebben wij geen contact gekregen met mevrouw. De vordering is door Essent overgedragen wegens een betalingsachtestand. Hierdoor is het niet mogelijk om de betalingen nog aan Essent over te maken. Wij hebben u op 3 mei 2017 aangschreven. Ook hebben wij getracht u hierover te bereiken maar dit is niet gelukt. Wij zullen u de vordering specificeren en de betreffende facturen toesturen. Wij zijn uiteraard bereid met u te kijken wat de mogelijkheden zijn voor het treffen van een betalingsregeling.

Isabelle1

Heeft op 25 mei 2017 om 22:04 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het openstaand bedrag is €375,- en geen cent meer, dit bedrag is inmiddels al overgemaakt naar Essent

Alle klachten die gemeld zijn door Isabelle1