Klacht: Bkr

op 02 juni 2019 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste wij hebben 27 maart een brief gehad van jullie en wij moesten de betaling voldoen binnen 14 dagen nou ik heb alles netjes betaald op 4 april dat is binnen de 14 dagen maar jullie hebben pas de betaling 5 dagen gelden verwerkt dus ruim 1.5 later waardoor wij nu geregistreerd staan . En wij worden door jullie telkens van het kastje naar de muur gestuurd hoe gaan we dit oplossen

Gewenste Oplossing:

Dat de BKR binnen een week is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 03 september 2019 om 17:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Intrummaaktjelevenzuur