Mijn Klacht:
Op 19 augustus 2021 kreeg ik een email van Intrum dat ze onlangs mijn e-mail in goede orde hebben ontvangen, en ze mij graag meer willen uitleggen over de openstaande vordering.
Dit gaat over een email van 30 september 2019, waarin ik hen uitlegde dat alle betaling aan OV al waren voldaan. Ik mijn persoonlijke OV niet eens gebruiken voor alles netjes was betaald.
Ik heb ze dit in een antwoord nogmaals gezegd. En ze sturen nu gewoon vrolijk nogmaals de herinnering toegestuurd die ik voor 27 september moet betalen.
Een deel van de rekeningen heb ik betaald vanaf een rekening die ik ondertussen al afgesloten heb. En kan dus niet de bewijzen leveren.
OV kan geen inzicht geven, want hun boekhouding hierover gaat niet zo ver terug en ik werd naar Intrum verwezen. Die komen natuurlijk met hetzelfde riedeltje. Wat moet ik hiermee?
Gewenste Oplossing:
Ik zou vooral graag willen weten of dit ueberhaupt kan? Ik ben niet echt van plan om dit te betalen omdat het voor mij echt niet klopt.
