Klacht: BETALING

op 22 maart 2019 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Beste,

Mijn Klacht is als volgt:

Uitnodiging ontvangen om een betaling te doen van Intrum op 18 Maart 2019, voor het bedrijf Medina, deze betaling is laat tijdig uitgevoerd door de maanden van verbouwingen dat we gehad hebben , dit kan natuurlijk geen excuus zijn.
Mijn betaling had ik laattijdig betaald op 4 Maart 2019 voor een bedrag van 44.71, maar is ruim 14tal dagen voor ik de brief van Intrum kreeg.
Nu ik heb geprobeerd met deze mensen te praten via telefoon, maar tevergeefs die eisen het verschil.
Wat moet ik hier mee doen? Ik stop hier onder een kopij van wat ik naar Intrum heb gestuurd.
Beste

(Graag had ik graag verdere info gekregen betreffende volgend dossier 24161530.
Ik heb jullie gebeld in verband met een brief die ontvangen heb op 18 Maart 2019, een uitnodiging om 91.38 EUR te betalen voor een achterstallige betaling.
Ik heb jullie ook geprobeerd uit te leggen dat ik deze al had betaald, en wat de reden was van deze late betaling.
Ik heb deze betaling uitgevoerd op 4 Maart 2019, 2 weken voor ik jullie brief heb ontvangen.
In bijlage stop ik een betaling bewijs.)

In bijlage had ik een screenshot van mijn betaling gestuurd als bewijs .

Met Vriendelijke groet

Hennion david

Als ik oplossing krijg.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 26 maart 2019 om 16:58 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door david hennion