Klacht: Intransparante informatieverstrekking en geldklopperij

op 10 mei 2017 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Ik doe vrijwilligerswerk in het buitenland voor 13 maanden en daarvoor speciaal een flexibel ticket geboekt omdat je niet zover vooruit kan boeken voor de terugvlucht. Nu ik mijn terugvlucht wilde verschuiven krijg ik te horen dat het max. 12 maanden na vertrek mag zijn. Voorwaarden en condities die ik nergens in de mails die ik heb ontvangen van mijn boeking en nergens op de website kan terugvinden. Zelfs de medewerkers die ik aan de telefoon krijg kunnen t niet vinden op de website.
Om te cancellen hetzelfde verhaal; hoewel mijn terugvlucht over meer dan een maand is zou ik niks kunnen terugkrijgen op een ticket van meer dan 1000 euro!! Duur enkeltje en reteslechte service. Ze zijn alleen maar bereikbaar via dure telefoonlijnen en per mail wordt ik ook de hele tijd naar de telefoon verwezen. Ben nog steeds op zoek naar de specifieke voorwaarden en condities voor mijn ticket (dus niet de algemene). Dit is pure misleiding, bedrog en staaltje gebrek aan transparantie en vervolgens geldklopperij omdat je uiteindelijk niets online kan vinden en moet bellen. Nooit meer Lufthansa voor mij!

Als er een oplossing komt; ofwel mijn ticket kunnen veranderen ongeacht die 12 maanden regel, ofwel cancellen met refund.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VROUX