Klacht: Intimiderend en hardlachende medewerker

op 12 december 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

Vandaag werd ik beeld door iemand die zei beweerde dat ik met een gratis lot had meegedaan met de actie ….. ( onverstaanbaar, en op wedervraag geen uitleg gekregen) of ik blij was met het gratis lot en hoe ik dit had ervaren. Meneer lachte na elke zin. Hij kwam intimiderend over, ik vroeg naar welke actie? wanneer heb ik dan meegedaan? Geen antwoord.
3 keer gevraagd naar wat zijn aanbod is. Geen antwoord. Toen gezegd dat jij zijn moeite kan besparen; dat ik. niet mee wil doen met de lotto. Mijn intentie was om het gesprek netjes af te sluiten. Kreeg ik geen kans voor. Meneer ging door: u bent toch van… ( hier noemde hij een mailadres wat ik zakelijk gebruik) en u bent toch mevr. Buren. Dat ben ik dus niet en dat heb ik gezegd. Hij zei: zonet zei u wel dat u dat was. Klopt dus niet, want hij heeft me nooit naar mijn naam gevraagd en ik heet niet mevr. Buren.
Ik heb hem meegedeeld dat ik het gesprek beëindig, omdat ik zijn toon intimiderend vind.

excuses, schriftelijk, van desbetreffend medewerker ( via Lotto)

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Lotto

4 maanden geleden - Geachte mevrouw, Onlangs ontvingen wij uw bericht waarin u aangeeft dat de wijze waarop getracht is u als speler te werven, door u als zeer onprettig is ervaren. Uiteraard betreuren wij deze reactie en bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan. Het is ons er alles aan gelegen om onze spelers zo correct mogelijk van dienst te zijn en ondanks een wervingspoging, de vrije keuze te laten tussen wel- en niet meespelen. En uiteraard hoort dit een volwassen gesprek te zijn met respect voor elkaar. Uw melding wordt daarom gerapporteerd en willen wij mee nemen in de aansturing van deze medewerker. Om te achterhalen wie deze medewerker is geweest, willen wij u vragen om het tijdstip dat u gebeld bent door te geven en op welk telefoonnummer u gebeld bent. U gaf al aan dat u de actie niet verstaan heeft, indien u nog weet om welke actie het ging of een deel van deze actie dan vernemen we dit ook graag. Met deze informatie gaan wij ons best doen om te achterhalen door wie u gebeld bent. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door cloontje1965