Klacht: Intimiderend beschuldigen personeel Holland casino

Brass op 26 november 2019 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zit ik rustig te spelen bij Holland casino word ik opeens op een agressieve wijze benaderd door een gastheer van Holland casino waarom ik bepaalde uitspraken doe in het bijzijn van andere spelers .
De manier waarop dit gebeurde was op zijn zachts gezegd intimiderend en agressief te noemen en toen hij er achter kwam dat hij niet de juiste persoon had aangesproken gaf hij eenzijdig en op een dwingende manier zijn excuses ,welke ik al aangaf dat deze wijze niet door mij zal worden geaccepteerd.
achteraf na een aangevraagd gesprek met de manager blijkt dat ze “ de verkeerde “ hadden benaderd .
De uitleg dat dit een menselijke fout is is in mijn optiek niet echt een professionele manier om dit aan te pakken , en zal ook niet door mij worden geaccepteerd .
Je mag toch verwachten dat je met respect behandelt wordt en je op zijn minst veilig mag voelen bij een casino ?helaas dus niet!
Het enige voordeel is dat er weinig klanten zijn om dit voorval te aanschouwen.
Heb overigens ook het gevoel gekregen door deze gefrustreerde medewerker en opstelling dat een volgend bezoek niet meer op zijn plaats is .
In het navolgend gesprek geven ze aan dat ze het begrijpen en dat het niet getuigd van een professionele actie ,maar wat Schiet ik daarmee op ?

Gewenste Oplossing:

Gewoon uitleg waarom ze zo doen en denken dat dit zo maar kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Brass

Heeft op 29 november 2019 om 13:35 geantwoord

Is nog niet gereageerd over oplossing dus is nog niet opgelost,klacht is alleen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 04 december 2019 om 01:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Brass

1 jaar geleden - Goed gesprek gehad en oprechte excuses ,eigenlijk lof over de afhandeling .

Alle klachten die gemeld zijn door Brass