Klacht: intimidatie

op 20 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn dochter heeft via Facebook doorgeklikt naar de site ven Luxstyle. Niets besteld. Er is een rekening binnengekomen (mei 2017). Nu worden wij bedreigd dat wij voor de rechter worden gesleept. Ik probeer dit al sinds mei 2017duidelijk te maken aan Luxstyle. Ik wordt niet gehoord. Ik voel mij geintimideerd met de bedreigingen die zij naar mij sturen. Er zijn zoveel dezelfde klachten over de hele wereld over dit bedrijf en de aggressive manier van “zaken” doen. Waarschijnlijk hopen ze dat mensen gaan betalen door ze te bedreigen met advocaten en rechtzaken. Zelfs ik weet nu niet meer waar ik aan toe ben en wat ik moet doen.

Ik zal tevreden zijn wanneer ik niet meer lastige gevallen wordt door dit bedrijf, en dat dit bedrijf stopt met hoe zij hun bedrijf runnen, en hun manier van met mensen omgaan.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvette Lucas