Klacht: Intimidatie

op 04 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik kom regelmatig bij Jumbo Middelburg (bijna dagelijks) en check zo nu en dan de schappen vanwege de \” vers is vers\” garantie van Jumbo. De spelregels zijn eerlijk en ik vind Jumbo een topwinkel. Een week geleden had ik geluk en vond ik 5 producten met de datum van die dag. Deze week nam ik even een kijkje voor 5 minuten en toen kwam een medewerker op me af en vertelde mij dat ze het niet op prijs stelde dat ik aan het rondkijken was en hun producten overhoop gooi. Ik heb de producten netjes teruggezet waar ze stonden maar volgens haar heb ik de boel overhoop gegooid. Verder vond ze het niet eerlijk dat ik zocht naar producten, en ze vond het erg \”laag\” . Sorry maar dat is de vers is vers garantie, als zij haar werk niet goed doet heb ik 5 producten. Ik had de rest van de dag een rotgevoel en dat vond ik niet eerlijk. Dan betaal ik liever wat meer voor betere service en voorwaarden. Bij Appie krijg je korting, maar stalken ze je niet rond de winkel om te kijken wat je doet. Echt een akelig gevoel. Ik overwoog werkelijk om haar naamplaatje nog even te bekijken.

Als werknemers mij gewoon rustig laten rondkijken en eventueel vragen of ik iets kan vinden in plaats van mij door de winkel te achtervolgen. Ik ben tevreden als winkels zich aan de actievoorwaarden houden en niet kinderachtig terugkrabbeen op hun regels. Nu verpest 1 persoon de Jumbo \" experience\" voor mij. Verder ben ik altijd tevreden met Jumbo, topwinkel!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JumboWumboThumbHump