Klacht: Intex tweepersoons luchtbed

op 15 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hoi,

Gisteren heb ik een tweepersoons luchtbed aangeschaft bij de Action in Venlo omdat ik deze dezelfde dag nog nodig had. Gisteren heb ik deze gewoon normaal opgepompt, maar nu (de volgende ochtend) merk ik dat hij best wel voor een groot gedeelte is leeggelopen. Ik lig zo wat op de grond. Nu vroeg ik me af of ik deze gewoon nog kan omruilen, omdat deze gewoon naar mijn mening kapot is.

Het zou fijn zijn als ik een nieuw luchtbed kon krijgen en deze gewoon kan terug brengen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shvronv