Klacht: Internet verbinding

op 28 maart 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Sinds 18 januari 2013 is mijn abonnement alles in 1 van canal digitaal actie.
Wat betreft de televisie was alles direct ok.
Wat betreft de telefoon heeft het 3 weken geduurd voor dat ik eindelijk kon telefoneren met mijn oude nummer,diverse keren gebeld steeds de belofte gekregen van morgen is het klaar, nou morgen duurt bij canal digitaal 3 weken (ze geven de schuld aan KPN omdat die het nummer niet eerder vrij heeft gegeven) ik vraag mij af in welke eeuw deze organisatie leeft.
Gelijktijdig met het probleem van de telefoon hebben wij ook problemen met het draadloos internet.zeer slecht bereik, erg traag, kan maar 1 computer tegelijk gebruik van maken als de tweede computerverbinding wil maken met internet valt het internet uit en dient de router gereset te worden.
Na diverse telefoontjes, brieven nieuwe router gekregen, resultaat er is niets verbeterd het is een drama, ik heb twee studerende dochters die dagelijks gebruik maken van het internet ivm de studie ikzelf maak dagelijks gebruik van het internet, nu moeten wij op elkaar wachten voor we gebruik kunnen maken van het internet.
Bij onze vorige provider KPN hadden wij ook draadloos internet al zeker 5 jaar lang daar draaiden wij met 4 computers en 2 I pads gelijktijdig, nooit problemen gehad.
En nu zijn wij 2.5 maand verder vele telefoontjes en uren aan gesprekskosten verder (niet te vergeten de geschreven brieven)komt men op het idee om de computer met een kabel aan te sluiten op het router omdat het router 2 dagen stabiel moet zijn om zich te kunnen instellen voor draadloos (in welke eeuw leeft dit bedrijf)ik heb al jaren geen bedrading voor een router meer in huis daarom heb ik ook voor draadloos gekozen was 5 jaar terug bij KPN ook geen probleem.
Ik heb hun voorgesteld dat dit een probleem van canal digitaal was en dat zij dan de bedrading naar tenminste twee computers dienen aan te leggen, dit ivm studerende kinderen.
Ze zouden er op terug komen, wat ik dus niet geloof, ze zouden mij ook een compensatie geven voor 3 weken geen telefoon hebben en wel maximaal incasseren, wat denk je? ze laten mij die drie weken nu dubbel betalen!
En reageren op de brieven doen ze ook al niet (wel raar dat je niet een klacht kunt indienen via de mail).
Mijn persoonlijke mening over deze organisatie is, het is zo slecht en amateuristisch dat het bijna lachwekkend wordt, Joep van het Hek kan met deze organisatie een avond vullend programma maken.

Een goed wekende router zodat wij met tenminste 4 computers via de draadloze verbinding op het internet kunnen.
En compensatie in de telefoon kosten en niet geleverde service.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Canaldigitaal een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 juni 2013 om 13:46 geantwoord

Beste,

Ons Internet en Bellen team heeft telefonisch contact met u opgenomen om de kwestie op te lossen.
Omdat wij niets meer van u hebben vernomen sluiten wij deze klacht.

Indien u vragen heeft kunt u ons telefonisch bereiken op 0900-9323 (0,15ct p/m).

Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door G.Uilenreef