Klacht: Internet valt tijdens de avonduren uren, tv beeld vertoont blokjes

op 28 januari 2014 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens de avonduren, zodra de medegebruikers van Caiway, gebruik maken van internet valt internet regelmatig weg. De tv toont blokkerig beeld.

Ik betaal € 70 per maand. Een hoge prijs. Ik verwacht minimaal een hoge internet- en beeldkwaliteit.

Gewenste Oplossing:

Betrouwbaar en stabiel internetsignaal. Goede beeldkwaliteit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - We hebben telefonisch contact opgenomen met de klant, maar kregen geen gehoor. We hebben klant een e-mail gezonden. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - Er is een afspraak met een monteur gemaakt. We wachten de terugkoppeling hiervan af. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - Vandaag bezoekt de monteur de klant. We wachten de terugkoppeling van de monteur af. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - We hebben vandaag telefonisch contact opgenomen om na te gaan of de storing is verholpen. We kregen geen contact, maar proberen op een ander tijdsstip nogmaals contact te krijgen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - We hebben nogmaals telefonisch contact opgenomen. We kregen geen gehoor. We proberen op een ander tijdsstip nogmaals contact te krijgen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Caiway

Heeft op 20 februari 2014 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben klant een aantal keren proberen te bereiken, maar steeds geen gehoor. Doordat een monteur de klant heeft bezocht en wij geen reactie ontvangen sluiten wij deze melding. We hebben de klant geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald Hemerik