Klacht: Internet over glasvezel

op 14 april 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Onlangs ben ik met internet overgestapt van ISDN naar glasvezel, ISDN begon wel erg langzaam te worden.
Het glasvezel netwerk van Reggefiber is echter onstabiel het haalt niet eens de speedtest.
Een klein bestandje is niet te downloaden, want na 120 seconden is de verbinding dood.
Reggefiber doet wat het kan zeggen ze, maar na een week nog steeds geen internet.

Ik ben tevreden wanneer het glasvezel netwerk net zo betrouwbaar is als het oude ISDN lijntje.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 18 april 2017 om 08:48 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Hoving,

Bedankt voor uw melding op de website van 18 april jl.

Ik begrijp uw situatie volledig en allereerst wil ik hiervoor mijn welgemeende excuses aanbieden.
Ik heb van onze uitvoerende partij begrepen dat er vandaag een monteur naar de wijkcentrale gaat om het e.e.a. aan te passen. Ik ga er vanuit dat het probleem daarmee opgelost zal zijn.

Wanneer u nog een vraag heeft, dan hoor ik dit graag van u.

Joanne

Afdeling Klachten

Heeft op 22 april 2017 om 11:11 geantwoord

Alle inspanning ten spijt maar de internetverbinding werk nog steeds niet naar behoren. Een Speedtest wordt afgebroken met een error.
Verbindingen zijn onstabiel, soms snelle start en naar 30sec niks meer, software updates komen niet door, internet bankieren gaat met horten en stoten.
Dus nog steeds slechter dan het oude ISDN lijntje.

Bericht van Reggefiber

6 maanden geleden - Geachte heer Hoving, Spijtig om te lezen dat u nog steeds hinder ondervindt. Ik zie dat ze morgen in de wijkcentrale werkzaamheden gaan verrichten, waardoor het signaal daarna beter dient te zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van u. Met vriendelijke groet, Mascha Joren Afdeling Klachten

Bericht van Reggefiber

6 maanden geleden - Geachte heer Hoving, Ik heb gezien dat deze week de werkzaamheden door ons zijn uitgevoerd. Ik heb verder niets meer vernomen. Ik vertrouw erop dat u nu weer voorzien bent van een stabiele verbinding. Ik wens u veel plezier van uw diensten via ons glasvezelnetwerk. Met vriendelijke groeten, Marga Bouwhuis Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Quiddity