Klacht: internet

op 07 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Lijbrandt

5 jaren geleden - Beste meneer.mevrouw Hartgerink, Wij vinden het zeer spijtig dat u al twee weken geen gebruik kunt maken van onze internetverbinding. Om snel tot een oplossing te komen willen wij u vragen om een screenshot te sturen. U sluit een computer rechtstreeks aan op ons glasvezelmodem. Hierna gaat u naar start -> alle programma's -> bureau accessoires -> Opdrachtprompt. Hier typt u in ipconfig/all en u drukt op enter. Hierna verschijnt veel informatie. U kunt hiervan een screenshot maken. Ik wil u vragen dit naar ons per e-mail te sturen. U kunt ons bereiken via webcare@xmsnet.nl. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 17 juli 2012 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Hartgerink,

Wij hebben u op 9 juli een reactie gegeven op uw klacht. Wij hebben u hierin gevraagd een e-mail te sturen. Dit heeft u niet gedaan. Wij kunnen u helaas niet verder helpen zonder uw medewerking. Daarom zijn wij genoodzaakt de klacht af te sluiten.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Robert1959