Klacht: INTERNET

op 06 juli 2017 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

naar aanleiding van een telefoon gesprek werd er gezegt dat mijn datum van overgang niet door zou gaan ivb dat de monteur niet gekwalificeerd was en werd er gezegt dat ik gebeld werd voor een nieuwe afspraak, ik heb op dat moment andere afspraken gemaak. vervolgens was ik niet in de buurt van mijn huis en word ik in een keer opgebeld dat er alsnog een man voor mijn deur staat, nu zit ik ondertussen als 2dagen zonder internet en word ik van kastje na de muur gestuurd, ik doe nu alles via hotspot van mijn telefoon en kan dalijk een extra bundel bij gaan kopen omdat jullie hebben gezegt dat ik gebeld werd voor een nieuwe afspraak. ik heb op dit moment dringend internet nodig en dat is pas morgen in de middag mogelijk. op de manier dat het eigenlijk op mij word geschoven en het niet mijn fout is ben ik hier niet mee eens en hoop dat hier wat aan gedaan kan worden aangezien ik een extra bundel moet gaan kopen.

zorgen dat we wat geregeld word aangezien ik extra geld moet gaan betalen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mandyys