Klacht: Interactieve TV Telfort en gratis Digitenne

op 28 maart 2013 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Ik ben van KPN Digitenne overgestapt op Telfort Interactieve TV. Het abonnement van KPN zou ik gratis ontvangen voor de 2e tv op de slaapkamer. De ontvanger is van mijzelf dus ik betaalde niets aan KPN. 2 jaar lang is dit goed gegaan.

December j.l. verhuisde ik. Opeens kreeg ik facturen van KPN voor het Digitenne abonnement. Ik had mijn verhuizing alleen aan Telfort doorgegeven omdat ik in de veronderstelling was dat ik daadwerkelijk van Telfort naar KPN was overgestapt. De verhuizing is inmiddels wel doorgegeven maar toch bleef ik facturen ontvangen van KPN.

Heb al veel gebeld en gemaild met beide partijen maar de medewerkers begrijpen het zelf ook niet. Vandaag weer 39 minuten aan de lijn met KPN, 3 keer doorgeschakeld, medewerker moet alles “even navragen”.

Uiteindelijk zegt de medewerker dat ik moet betalen voor de smartcard. Ik heb hem bedankt en opgehangen.

Gratis Digitenne zoals beloofd en zoals het voorheen was. Geen onterechte facturen meer.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Digitale TV in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Digitale TV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Digitale TV

Heeft op 29 maart 2013 om 14:44 geantwoord

Beste alphavista,

Helaas lijkt het erop dat bij het systeem van Telfort niet de juiste gegevens aan elkaar gekoppeld zijn.

Ik wil u dan ook vragen contact op te nemen met Telfort om dit probleem op te lossen.

Het is voor ons namelijk niet mogelijk om een aanpassing te verrichten in de systemen van Telfort.

Mijn excuses voor het ongemak.

Ivette
KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door alphavista