Klacht: Interactieve deel van de M7

op 30 augustus 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds enkele maanden de M7 de interactieve ontvanger.
Maar het interactieve deel bijv. TV gemist werkt niet. Je krijgt dan de melding “binnenkort beschikbaar”
Gebeld met de klantenservice en ook zij wisten niet wanneer dit beschikbaar is. Ik moest maar afwachten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het interactieve deel werkt. Bijv TV gemist.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 31 augustus 2016 om 20:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Favie,

Hartelijk dank voor uw schrijven. U geeft aan dat u - bij TV Gemist - de melding krijgt \"binnenkort beschikbaar\". Zojuist hebben we de technische dienst op de hoogte gesteld van deze melding. We hebben, vooralsnog, tot onze spijt niet een concrete oplossing voor het ontbreken van TV Gemist.

We geven evenwel zeker gevolg aan uw bericht. Uw opmerking wordt meegenomen en we gaan op zoek naar een oplossing van deze \"binnenkort beschikbaar\"-melding. Naar verwachting kunnen we u inhoudelijk in de loop van volgende week meer vertellen.

We hopen op uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Jaron Heiderick

Klantenservice CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door rfavie