Klacht: installeren up date albelli album

op 11 oktober 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Eergisteren wilde ik verder met mijn fotoalbum . Ik kreeg een bericht dat er een update geïnstalleerd kon worden voor de nieuwste versie . Heb dit gedaan maar sindsdien kan ik het programma niet meer openen en loopt het programma telkens vast. Na chat kreeg ik de oplossing om via configuratiescherm programma te verwijderen en de verborgen mappen te verwijderen en vervolgens het programma opnieuw te installeren. Gevolg; ik kan mijn fotoboek waar ik al zooo veel tijd aan heb besteed niet openen, alles loopt vast . Wat te doen ???

Wanneer mijn fotoboek weer te voorschijn komt waar ik mee bezig was en ook alle andere fotoboeken die ik al gemaakt heb en die ik altijd in kon zien weer tevoorschijn komen,.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 15 november 2016 om 14:03 geantwoord

Beste mevrouw Tenhagen,

Wij hebben uw bericht gecontroleerd en geconstateerd dat u ons per e-mail heeft laten weten dat de nieuwe update van het fotoboekprogramma het probleem heeft opgelost. Het fotoboek kan weer geopend worden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door els tenhagen