Klacht: installatie nieuwe cv ketel

op 26 juli 2016 over DTV Klimaatservice in de categorie Installatiebedrijven

Anderhalve maand geleden is er een nieuwe ketel geïnstalleerd door DTV klimaatservice. Mijn ketel hangt boven het trapgat en is dus erg moeilijk te bereiken. Er was 1 persoon gestuurd en die is de hele dag bezig geweest, hij heeft de ketel laten vallen en uiteindelijk gezegd dat het niet lukte.

Een paar dagen later kwamen ze met twee mensen. En hebben ze de gedeukte ketel geïnstalleerd. Deze is door de val schots en scheef en de voorkant is kapot. Dit zou allemaal vervangen worden. Ook zou ik een nieuwe meter krijgen. In de tussentijd is heb ik een waterlek gehad omdat het water niet goed was aangesloten, dat hebben ze nog zelf gedaan maar ik heb ook een gaslek gehad omdat ze die ook niet goed hadden aangesloten, daar is niet op gereageerd. Daarna is het moederbord stuk gegaan en deed de ketel het niet. Bij deze laatste klachten is er verschillende malen met de verschillende nummers gebeld naar DTV maar er is geen gehoor.

Ik ben tevreden bij een nieuwe ketel, nieuwe meter en alles functioneert en is goed aangesloten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DTV Klimaatservice

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DTV Klimaatservice nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke@075