Klacht: Inschrijving woningzoekende

op 07 november 2017 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per 19-10-2010 was ik ingeschreven als woningzoekkende bij SWZHE.
Nu ben ik er sinds gisteren achter dat de inschrijving per 01-01-2012 naar woonnet-rijnmond is gegaan.
Binnen zeer korte tijd heb ik andere woonruimte nodig en kom maar niet in het woningaanbod van woonnet.
Heb na een hoop gezoek wel alle twee de inschrijfkaartjes met de registratienummers gevonden.
Misschien ligt het probleem wel bij dat ik sinds twee jaar pas internet en een emailadres heb.
Maar zou dit probleem graag opgelost zien.
Mijn mobilenummer is 0621354079.
En mijn emailadres is [email protected]
Hoop spoedig war van woonnet-rijnmond te vernemen.
Met vriendelijke groet
Tjardina Nowee

Gewenste Oplossing:

Het liefst zou ik graag willen dat de inschrijving hersteld wordt.
En als ik daar eventueel administratiekosten voor moet betalen vind ik ook niet erg.
Zodat ik verder op zoek kan naar een woonruimte.
Heb daar namelijk maar een zeer korte tijd voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chareledine