Klacht: inpakservice

op 28 december 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er moet toch iets van mijn hart. Zaterdag 23 december heb ik bij Etos Nieuwegein (galecop) een kado gekocht voor vriendin. Het gaat om het product Botanical Boost. Pak 3 verschillen items, er staat op de schap dat bij 2 items een leuke verpakking erbij krijgt. Bij het afrekenen wordt het achteloos in een papieren zakje gedaan (steekt erboven uit) mijn vraag Is of er een andere verpakking Is hiervoor. Onbeschoft antwoord dat het er niet Is dat het tasje een kado verpakking Is. Kon het niet geloven . Heb kado papier gekocht om het thuis zelf in te pakken. Loop er nog aan te denken hoe het gegaan Is.

Gewenste Oplossing:

Wil alleen mijn verhaal doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Botanical Boost