Klacht: Inmiddels ruim een maand geen tv!

op 12 september 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 3 augustus al geen tv signaal (geen tv), inmiddels meerdere malen gebeld en iedere keer wordt beloofd dat een monteur langskomt. na 1 week voor 1e keer gebeld, toen was de monteursafspraak niet ingepland.. vergeten. Iedere keer wordt excuses aangeboden, maar nog steeds geen tv.. inmiddels 12 september..

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik weer gewoon tv kan kijken en het abonnementsgeld van afgelopen maand terugkrijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Geachte heer Van de Ven, Wij begrijpen dat het vervelend is hoe de situatie gelopen is voor u. In ons systeem zien wij dat er ondertussen een afspraak met de monteur gemaakt is. Ook zien wij in ons systeem dat u een compensatie heeft gekregen van € 20,-. Omdat deze € 20,- niet de gehele maand goed maakt hebben wij dit verhoogd naar het maand bedrag wat u normaal betaald. De compensatie die u krijgt van ons is nu € 55,87. Dit bedrag zal verrekend worden met de volgende abonnementskosten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Adrian Klazes Webcare Canaldigitaal

Reactie van de melder van de klacht Luc van de Ven

2 maanden geleden - U geeft aan dat de afspraak met monteur gemaakt is, wij hebben hierover nog niets vernomen. U zult begrijpen dat ik graag nu van u hoor wanneer deze langs komt?

Reactie van de melder van de klacht Luc van de Ven

2 maanden geleden - ?? Krijg stil aan weer het idee dat er nog geen afspraak gemaakt is. ..

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Luc van de Ven

2 maanden geleden - Gister 14 september nogmaals zelf gebeld om te vragen wanneer de afspraak dan gepland zou zijn omdat wij hiervan nog niets gehoord hebben.. Kon ons niet verteld worden, Adrian Klazes (diegene die in eerdere reactie aangeeft dat er een afspraak met monteur gemaakt is was niet bereikbaar ivm ziek naar huis..). Uiteindelijk gaf men aan dat de reparaties ingepland worden bij een extern bedrijf en dat daar niet alles soepel verloopt en dat ze ook afhankelijk zijn van hen en hun reactie. De gedane belofte dat een monteur was ingepland blijkt dus niet waar... Er is nogmaals een mail de deur uitgegaan met het verzoek tot reparatie.. Wesley de Cruijf van de afdeling heeft mij in dit gesprek beloofd persoonlijk nogmaals contact te gaan opnemen met het bedrijf en mij de volgende dat terug te bellen. Dit heeft hij correct gedaan, met als antwoord dat ik snel terug gebeld zou worden en waarschijnlijk vandaag de monteur nog zou langskomen. Omdat ik daarna weer niets hoorde heb ik hem nogmaals gebeld met de vraag waarom nog niets gehoord?? Hij ging nogmaals bellen en kwam terug met het antwoord dat hij er ook niets van begreep en er niets anders op zit dan af te wachten omdat hij mij geen loze beloftes wil maken! Het moet niet gekker worden! Inmiddels anderhalve maand geen tv... uren aan de telefoon gehangen voor een oplossing... en nog niets...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 19 september 2016 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van de Ven,

Afgelopen vrijdag heeft u een email van ons ontvangen met daarin de bevestiging van de gemaakte afspraken. De kosten voor de periode dat u geen gebruik heeft kunnen maken van onze diensten zijn inmiddels gecrediteerd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Marcel Nagel
Webcare Canaldigitaal

Heeft op 19 september 2016 om 23:05 geantwoord

Even ter verduidelijking, de kosten zijn nog niet gecrediteerd. Er is een toezegging dat ze verrekend worden met toekomstig abonnementsgeld. Tevens heb ik de kosten van de reparatie Door een externe partij Zelf voorgeschoten, de toezegging tot verrekening met abonnementsgeld is er maar gezien de afgelopen weken vol niet nagekomen afspraken wil ik dit eerst afwachten! De klacht is dus zeker nog niet verholpen, ik weet ook niet wie dit in deze bepaald heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Luc van de Ven