Klacht: Inloopmat niet schoon te maken

op 05 mei 2017 over Molenaar en ZN in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een voordeurmat/inloopmat gekocht en laten leggen door de firma Molenaar &Zn.uit Hoogkarspel.
Deze mat kan niet goed schoon gemaakt worden door een stofzuiger, je hebt hiervoor een speciale roterende borstel nodig. Dit is mij niet verteld door R.Molenaar. R. MOlenaar is zelf langsgekomen om te kijken naar de mat en erkende het probleem. Later zegt hij dat de mat zijn werk goed doet, hij absorbeert het vuil. Dat ik hem met de vingers moet schoonmaken is bijzaak voor hem. Hij wil geen andere mat leggen of ik moet daar weer 65 euro voor betalen. De man van de fabriek zegt dat voor deze mat een speciale roterende stofzuigborstel nodig is, dit is mij nooit verteld. Totaal betaalde ik voor de mat 150 euro, daar wil ik dan wel een mat voor hebben die naar mijn wens is en die ik niet een half uur moet gaan schoonmaken met de vingers.

Gewenste Oplossing:

Als er een nieuwe mat gelegd wordt gratis, die wel goed is.

Alle klachten die gemeld zijn door pell26