Klacht: Inloopdouche

op 20 juni 2017 over Practicomfort BE in de categorie Medische produkten

Beste,
Op 28/10/2016 heeft mij Rene Remmerde van firma PratiComfort een bestelformulier laten ondertekenen voor het plaatsen van een inloopdouche en heb ik enkele dagen nadien een aanbetaling per bankoverschrijving van € 4575,62 gedaan.
De overige € 1960,98 zou ik betalen als de douche geplaatst en alles in orde was.
Op 25/01/2017 zijn 2 monteurs de inloopdouche komen plaatsen doch er ontbrak een glazen zijwand, de fabriek was deze vergeten mee te leveren.
Op 10/02/2017 zijn weer 2 monteurs hier geweest om de glazen wand te plaatsen, maar om dit te doen moesten ze wel eerst de achterwand los maken zodat ze alles op zijn plaats konden zetten.
Na het eerste keer douchen zagen wij al dat er opzij water langs de glazen wand die opnieuw geplaatst was sijpelen, de achterwand was ook ietsje naar voren gekomen.
Dit heb ik meerdere malen per mail en telefonisch gemeld zowel aan PractiComfort als aan Rene Remmerde.
Enkele weken nadien begon de sifon op 3 plaatsen te scheuren. Na veel telefoneren en mailen en dreigen met de krant kreeg ik gehoor.
Op 18/04/2017kwam een monteur kijken nam foto’s en zei “ die moet volledig worden afgebroken en opnieuw opgebouwd. Ondertussen liep wel het water onder mijn douche.
Weer veel bellen en mailen afspraken maken en annuleren van hun kant.
Op 08/06/2017 komt 1 monteur en zegt kom ff sifon vervangen hij heeft op mijn vraag gelijk de glazen spatwand weggenomen omdat ik bijna niet langs kon. In de sifon blijft het water niet staan daardoor hangt er een vieze geur in mijn badkamer
Toen zag ik tot mijn verbazing dat de achterkant van de douchebak is afgezakt dit komt wellicht doordat ze de douchebak aan voor-en zijkant op een plint hebben geplaatst en de achterkant niet. Ik heb Parkinson moet makkelijk in mijn douche komen, maar deze is 13 cm hoog dit is moeilijk daarbij komt nog dat het handvat alweer losser is. Ik weet mij echt geen raad meer, deze toestand komt mijn gezondheid niet ten goede en kan er ’s nachts niet van slapen. Was ik maar nooit met PratiComfort in zee gegaan.

De inloopdouche helemaal afbreken en fatsoenlijk plaatsen of alles uitbreken meenemen en mijn € 4575,62 terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Practicomfort BE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Practicomfort BE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mercury