Klacht: Inlogproblemen

Wolter Snijder op 25 januari 2021 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo,

Ten eerste ben ik behoorlijk teleurgesteld in jullie. Zeg, maar behoorlijk boos.
|Ik probeer al twee maanden lang op mijn account in te loggen., Ik heb meerdere keren telefonisch contact gezocht over mijn inlogproblemen, krijg dan alleen een e-mailadres waarop ik mijn klacht kwijt kan. Vervolgens hoor je weken niets en krijg je een email dat ik mijn account zou willen verwijderen wat dus absoluut niet het geval is..

Zit diegene soms achter zijn bureau te slapen of zo. Nogmaals ik wil gewoon gebruik kunnen maken van mijn account: [email protected] Maar als ik inlog kent hij mijn combinatie wachtwoord account niet.

Ik krijg de volgende melding: Ongeldige login of wachtwoord. Let op dat het wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Probeer het alsjeblieft opnieuw. Hierna druk ik op de knop wachtwoord vergeten. Dan krijg ik de melding account niet gevonden. Dus ik kan geen nieuw wachtwoord invoeren. Opnieuw een account aanmaken lukt ook niet, want dan zegt jullie systeem, dat het account al wel bekend is.

|Ik wil gewoon dat mijn account reset wordt en dat ik weer gewoon kan inloggen en mijn bestellingen kan doen. Dit hoeft toch geen maanden te duren denk ik.

Hoogachtend.
Wolter Snijder
[email protected]
mob: 0611158396

Als ik weer kan inloggen. Als ik bel dan krijg ik een callcenter die alleen een emailadres kan geven. Geen direct contact dus. Na 3 weken krijg je eindelijk antwoord waar je niets mee kunt. Na 5 e-mails helemaal spuugzat. Bij ieder ander bedrijf krijg je een netbeheerder en het probleem is binnen 5 minuten opgelost. Waarom kan ik geen direct contact krijgen.
Zes maal servicedesk gebeld en ze geven alleen iedere keer het zelfde account waarop mijn klacht kwijt kan. Dit probleem doet zich nu al meer dan 2 maanden voor.

Ik ben tevreden als ik weer normaal kan inloggen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wolter Snijder