Klacht: inloggen uiterst gecompliceerd en daardoor onmogelijk

Denktenk op 30 januari 2018 over FBTO in de categorie Verzekering

De wijze van inloggen op mijn FBTO is zo ingewikkeld geworden dat inloggen onmogelijk is geworden. Ik wil graag inzage in de declaraties van het afgelopen jaar. Ik denk dat FBTO is doorgeslagen in de beveiliging van mijn gegevens. Het feit dat FBTO voor dit probleem een apart nummer in het keuzemenu heeft zegt genoeg. Bij telefonisch contact kom ik een lange wachtrij met uiteindelijk het bericht dat er teveel wachtenden zijn (!!). Nadat ik mijn nummer heb doorgegeven (en door het bandje bevestigd) wordt ik niet teruggebeld.

een eenvoudiger inlogsysteem

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 30 januari 2018 om 11:49 geantwoord

Beste Denktenk,

Ik heb je klacht doorgelezen. Er zijn 2 manieren om in te loggen. Via het inloggen in MijnFBTO kun je je lopende polissen bekijken en beheren. Ik begrijp uit jouw verhaal dat jij je zorggebruik in wilt zien. Dit gaat niet lukken via MijnFBTO. Daarvoor log je in via de volgende link: https://www.fbto.nl/zorgverzekering/Paginas/Zorggebruik-inzien.aspx
Inloggen doe je met DigiD met sms code.

Je vraagt om een eenvoudiger inlogsysteem. Voor inzage in je zorggebruik kunnen wij dit niet anders maken. Vanuit de Overheid moeten wij jouw gegevens dubbel beveiligen. Vandaar de keuze DigiD met sms.

FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door