Klacht: Inloggen

op 20 mei 2017 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aantal maanden terug kon ik niet meer inloggen op unibet. Toen werden er een aantal gegevens gevraagd en die heb ik netjes opgestuurd. 30 april was alles goedgekeurd. Daarna zou het 2 tot 5 dagen duren voordat ik weer kon inloggen. Nu is het 20 mei en kan ik nog steeds niet inloggen. Ik heb meerdere malen via live chat gevraagd hoe het precies zit en elke keer zeggen ze dat het druk is maar dat het snel geregeld wordt. Bijvoorbeeld: “in de loop van de week wordt het geregeld” Maar dat komen ze dus elke neer niet na. Nu ben ik er behoorlijk klaar mee.

Gewenste Oplossing:

Als ik per direct kan inloggen en in ieder geval dat er excuses worden aangeboden. Wellicht een bonus op mijn account vind ik ook wel gepast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mbruggeman