Klacht: inkoop van aanbiedingen uit de folder.

op 10 augustus 2017 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

in de folder van deze week staat de schroefboor van worx.Deze aan bieding was niet meer te koop.Gevr wanneer hij er weer is en deze zou aan het eind van de dag er zijn.Ik om 1900 uur weer terug en wederom niet aan wezig.Toen naar de dakbedekking van onduvilla,ook deze was niet voldoende aanwezig.Dus ik hevig teleurgesteld naar de bedrijfsleider.
Deze reageerde eigenlijk nonchaland op mijn vraag over hoe het kan dat de inkoop niet juist is.Hoe kan het dat er in Zierikzee 48 boormachines zijn en in Barendrecht niet een tijdens de aanbieding.

Ik zou tevreden kunnen zijn als alle artikelen van de aanbieding ook voldoende aanwezig zijn.Want in mijn optiek wil je toch te klant naar de winkel hebben en zaken doen.Nu ben ik 2 keer voor niets naar de winkel gegaan en dit ook niet voor de eerste keer vandaar mijn klacht.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door w.viergever