Inkassier Gerechtsdeurwaarders & Incasso Klachten
Ik ben klant bij een benzinepomp en heb daar getankt. Na het tanken ben ik naar binnen gegaan om te betalen. Na het pinnen heeft de pinautomaat vermoedelijk om een pincode gevraagd, waarna het personeel mij een fijne dag wenste.... Lees meer
Inkassier Amsterdam en arnhem houden zich niet aan de Nederlandse wetten ze brengen veels te hoge kosten in rekening leggen illegaal beslag op mijn uitkering voor dat ze mij voorzien hadden van de wettelijke documenten terwijl de rekening al betaald... Lees meer
Malifide Gerechtsdeurwaarder houdt mij onnodig in gijzeling van schulden(last) en lossen klachten nooit op! Tevens kennen hun werknemers blijkbaar de wetten niet voor goed incasso en deurwaarderschap, ik krijg geen oplossingen, terwijl hun de problemen maken tesamen met hun opdrachtgever! Lees meer
Weigeren dubbele betaling terug te storten, reageren nergens op! Lees meer
Ik ben al jaren bezig met dit zeer slechte incassobureau. Vraag al jaren om een juiste openstaande bedrag. Ik lees bij de reviews van andere hetzelfde de hoofdsom is met €1000,00 verhoogd. De opdrachtgever heeft een ander bedrag staan maar... Lees meer
Mij word verzocht om bij de Kantonrechter te komen in Gouda voor het niet betalen van een rekening aan Essent.
Ik heb nooit een contact aangegaan met Essent en ben al sinds 7 augustus 2005 klant bij ENECO.
Iemand anders heeft op... Lees meer
Ik heb in 2015 een regeling getroofen met ESSENT van 86 euro pm,ik was overgestapt doordat ik een wasautomaat kocht bij mediamarkt iemand van hun mij zei als ik over zou stappen kreeg ik 75 euro kortng op het... Lees meer
Net contact gehad met inkassier.
Geen gesprek mee kunnen voeren door hun stelligheid en koppigheid,
Omdat ik een maand achterloop met betaling van 75 euro komen er nu kosten boven op rond 400 euro.dit is gewoon diefstal en dan is het gek... Lees meer
Foutiefe berekeningen vanuit hun voor mijnn beslagvrije voet ik heb 870 totaal en ze hebben 450 ingehouden
Naar hun zeggen 250 yeveel dit was 3 maart ik heb het nog niet terug al 5 dgn niets tot niet kunnen eten... Lees meer
Beste heer / mevrouw,
enige tijd geleden kreeg ik een brief van Inkassier inzake een schuld van T-mobile uit 2008. Omdat het een hele oude schuld is waar ik niet bekend mee was ben ik in bezwaar gegaan.
Dit bezwaar... Lees meer