Klacht: Ingestonken

op 12 juli 2016 over Dutch pharma supplements in de categorie Drogisterijen

Ik werd gebed of ik een proefpakketje wilde ontvangen van Dutchparma met vitamine supplements. Was helemaal gratis (zogenaamd)
Want ik kreeg toch mooi een dikke vette rekening van het bedrijf had gelijk een pakket voor 2 personen gekregen nooit om gevraagd en ook zit ik er nu een jaar aan vast. Eenmaal er achter gekomen gebeld met het bedrijf dat ik het niet wilde en dat ik al helemaal niet voor 2 personen wilde omdat ik alleen met me dochtertje van inmiddels 7 woon.En aangezien ik in de ziekte wet raakte door uitval van mijn rechter zicht ziekenhuis gelegen etc etc ging dit bedrijf gewoon door met mij pakketen sturen. Aangezien ik weer op de spoedeisende hulp belande en mijn neuroloog had verteld dat ik met alle medicijnen moest stoppen. Omdat ik er vreemd op reageer ook dit doorgegeven.
Maar zit er aan vast. Ondanks dat ik het niet kan betalen en ondanks ik het niet meer mag hebben.Heb het allemaal nog in dichte envelop zitten. Ongevraagd gekregen en in tussen tijd hebben ze al hun regeltjes veranderd. Wil nooit meer wat met dit bedrijf en hun drijg brieven te maken hebben ook niet met die toren hoge incasso kosten heb nu een pakketje met pilletjes waar ik 70 euro inmiddels voor moet betalen omdat ik het niet had betaald de rest heb ik wel betaald. Maar ik heb het nu gewoon niet meer.
Ik vind het absurd. Hoe ze mensen hiermee naar de kloten helpen.

Zoveel klachten en het mag allemaal maar gewoon blijkbaar.

Niet en nooit word ik tevreden. Wil nooit meer wat met dit bedrijf en hun drijg brieven krijgen. Word er eng van.
Ze moeten me uit het systeem halen en stoppen met die rekeningen te sturen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch pharma supplements

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch pharma supplements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne42