Klacht: Ingeleverde fashioncheque

op 08 maart 2020 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Al weer een hele tijd geleden heb ik een bestelling gedaan en betaald met een van mijn dochter gekregen fashioncheque. Nu is die cheque omgezet in een cadeaucheque van Zalando. Ik kan dus niet meer vrij over mijn cadeau beschikken en ben veroordeeld om bij Zalando te bestellen. Ik heb er al minstens 10 bestellingen op zitten en moet steeds retourneren omdat artikel niet past of niet bevalt. Ik krijg er zo schoon genoeg van. Het heen en weer sturen is inmiddels al veel duurder geworden dan mij gewoon mij 25 euro (de waarde van de fashioncheque ) terug te betalen, maar Zalando vertikt dit. Ze noemen dat WITWASSEN van geld, BELACHELIJK ! AUB Verlos mij van deze irritatie !! Er ligt alweer een pakketje klaar om te retourneren, dus daar gaan we weer, bah, wat een kortzichtigheid ! Grts Beppy Bexkens

Als de waarde van mijn fashioncheque (25 euro) wordt terugbetaald in contanten en niet steeds in de omgezette cadeaubon van Zalando !

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bexkens