Klacht: ingaan tijdstip bij verlenging

op 28 mei 2020 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Op 21-4-’20 abonnement verlengd per 16-5-’20. Systeem heeft dit niet kunnen verlengen daar het in ’t weekend viel. Vervroegd naar 15-5-’20 zonder mij dit te melden. Contract staat vermeld tm 15-5-2021. Echter ingangsdatum is geworden 7-5-2020. Ook dit is niet aan mij medegedeeld.
Het SYSTEEM verwerkt deze gegevens niet. Beantwoorden op e-mail op 20,21 en 23 mei 2020 komt niet door wegens no-reply-systeem, terwijl dit niet vermeld wordt. In wezen komt het in zijn geheel niet door. In opgetekende gegevens in uw administratie staat vermeld, dat ik dit juridisch aan zou vechten. Helaas is opgemerkt, dat vervroeging ingangsdatum en dit niet wordt gemeld, juridisch aanvechtbaar is. Dit is verdraaiing van mijn woorden door Koen, genoteerd tijdens tel. gesprek op 7-5-2020 om 12.24 uur. Onduidelijk is nu: op contract staat tot 15-5-2021, terwijl het in uw systeem is ingegaan op 7-5-2020 en eenzijdig is veranderd. Factuur 23-5-2020 is tm 22 juni 2020, terwijl teruggegaan wordt naar 7-5-2020. Hoe zien de vervolgfacturen dd. 23-6-2020 en volgende eruit. Tot 22 juli 2020. Graag duidelijke vermelding. Nu is t heel verwarrend.

dat verlenging correct per 16-5-2020 zou ingegaan zijn zoals bij verlenging overeengekomen is. Schriftelijke gemeld zou worden indien dit niet kan EN met INSTEMMING van beide partijen juiste ingangsdatum wordt ingevuld en ingegaan. Nu is ineens 7-5-2020 als ingangsdatum genoteerd in uw systeem, terwijl dit niet als zodanig op contract vermeld staat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]