Klacht: ING Diner kaart

op 03 juni 2017 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

De code die U invoert is niet geldig. Mail voor ondersteuning naar info@dinerjaarkaart.nl

Wilt u in plaats van de pas, uw Diner Jaarkaart digitaal gebruiken op uw telefoon of tablet dan kunt u hier uw digitale Diner Jaarkaart activeren. Vul hieronder uw unieke code in. Deze unieke code vindt u achterop uw Erop Uit Voordeelkaart.

Alle klachten die gemeld zijn door Regine Kaasenbrood