Klacht: ING Diner kaart

op 03 juni 2017 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een voordeelpas met uitjes van ING EN daarbij ook een ING Diner kaart .. maar het lukt mij niet om ergens te reserveren met deze kaart. HOE kan ik de ING Diner kaart ACTIVEREN?

Gewenste Oplossing:

ALS ik de ING Diner kaart KAN ACTIVEREN en vervolgens kan gaan gebruiken !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

De code die U invoert is niet geldig. Mail voor ondersteuning naar info@dinerjaarkaart.nl

Wilt u in plaats van de pas, uw Diner Jaarkaart digitaal gebruiken op uw telefoon of tablet dan kunt u hier uw digitale Diner Jaarkaart activeren. Vul hieronder uw unieke code in. Deze unieke code vindt u achterop uw Erop Uit Voordeelkaart.

Alle klachten die gemeld zijn door Regine Kaasenbrood