Klacht: Infurn, geen levering en geen geld terug!

op 11 januari 2014 over infurn.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wachten nu een jaar op onze levering van stoelen. Er is wel regelmatig mail en telefonisch contact geweest. Er worden allerlei onwaarheden verteld en wanneer je vraagt om je geld te retourneren wordt dat niet gedaan.

Gewenste Oplossing:

Geld retour, wij willen onder geen enkele voorwaarden nog iets te maken hebben met deze firma. Voor andere mensen het advies om NIET met Infurn in zee te gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over infurn.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over infurn.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Debesterd