Klacht: Informatie op website is onvolledig en begeleiding hostess ver onder de maat.

op 06 oktober 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Reis geboekt naar Supreme Numa Beach in Anlaya ( Turkije)
– Reizen via Gazipasa. Op website staat maximaal 150 minuten. Maar als er 7 stops in zijn dan bijna 3 uur onderweg. Ontvangst Hostess stapt in de bus zonder iets te zeggen deelt briefjes uit en is bij de eerste stop alweer uit de bus. ( er is geen welkomstwoord gegeven)
– Hostess ( kleine Turkse man) geeft alleen informatie als je er op vraagt maar is gepikeerd als je geen trip van hem afneemt. Ook een tweede keer in het hotel dit het geval geweest, Hij is ronduit onbeschoft en loopt gewoon weg ondanks dat jij er 3 dagen van 12.15 tot 12.45 moet zitten. Hij gaat met collega’s eten in het restaurant en heeft de tent dan om 12.40 uur verlaten.
– Departement time zou bij de receptie hangen volgens deze heer. Helaas niet het geval en dit zelf via het hotel laten uitzoeken.
Een klacht ter plaatse indienen over bovenstaande heeft in mij ogen geen zin bij zo’n persoon.
– Personeel restaurant lopen hele dag met een sik op een 3 tal uitzonderingen na. Hier is geen gastvrijheid te merken.
Bij het hele zwembad mag er niet gerookt worden. De enigste rook plek is de bar “by the pool”. Gevolg als je een drankje wil halen je door een rookhol moet en daar staat toevallig ook nog eens het eten ( snacks)
– Hele dag is er niets te doen rondom het zwembad met uitzondering van 4x per week van 12.00 tot 12.30 uur water aerobics. Daarna is het weer muisstil. Dus ook geen muziekje hoe zacht ook.
Balspellen zijn verboden ( ook strandballen ) in het zwembad. Het lijkt wel een bejaardenhuis alhoewel er daar soms nog meer reuring is)
Maak je iets teveel lawaai wordt je er op aangesproken en krijg je officiële waarschuwing aan je broek. ( ik heb het zien gebeuren bij Nederlanders)
Entertainment is er maar 3 keer per week in de avond 2 maal een live bandje wat redelijk is en een Jazzbandje wat een beetje aan het jammen is. Ook nu in het rookhol “by the pool”. En dan ondanks het laagseizoen onvoldoende stoelen en tafels.

Dat de informatie op de website duidelijk is. Want als ik dit had geweten had ik nooit voor 15 dagen deze reis geboekt van 1737.00 euro.
Wij hebben niet gekregen waar wij naar uitzagen door onvolledige informatie, en een hostess die niet weet waar hij door betaald wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer Diender, Hartelijk dank voor uw klacht op Klacht.nl. Het spijt ons te vernemen dat de vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij waarderen uw feedback ten zeerste en zullen dit zeker opnemen met de bestemming. De klacht geven wij door aan de betreffende afdeling zij zullen deze in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer Diender, De klacht is bekend bij onze afdeling Customer Service en wordt onderzocht. U kunt van hen een terugkoppeling verwachten. Mocht u tussentijds vragen hebben, de afdeling Customer Service is te bereiken op 023-5135533 (ma-vr 9-17 uur) of per mail op customerservice@thomascook.nl Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Het team van de afdeling Customer Service heeft vandaag 21 oktober een email naar de klant gestuurd met een inhoudelijke reactie op zijn klachten.

Heeft op 21 oktober 2016 om 13:17 geantwoord

Ik heb Customer Service onderstaande antwoord gestuurd:

Hallo,

Het lijkt mij nu verstandig om nogmaals mijn klacht te lezen en dan een waardeoordeel er aan te koppelen want de antwoorden hieronder slaan in vele gevallen nergens op. Op uw reactie mijn reactie in het blauw.

de rookplek lag ongunstig.

Lees de klacht goed. Bij het hele zwembad verboden te roken en de enigste rookplek is het restaurant buiten………..dat is de klacht

Bij aankomst op de luchthaven worden onze gasten opgevangen door de reisleiding of medewerkers van het agentschap dat de transfer verzorgd en verwezen naar de transfer bus. Wij begrijpen dat u graag gezien had dat er een welkomstwoord gesproken was

De hostess zat zelfs in onze bus en bij instappen en uitstappen nog geen tot ziens laat staan een welkomstwoordje.

Wij vinden het vervelend te lezen dat u ontevreden bent over de service van onze host in het hotel. Hij is per slot van rekening ons visitekaartje ter plaatse en dient zich servicegericht op te stellen. Wanneer hij zijn bezoekuur tijdens de lunch heeft, mag hij ook tijdens deze lunch gestoord worden en dient hij gasten te helpen. U heeft echter de indruk gekregen dat hij hiertoe niet bereid was.
Zijn bezoekuur was 12.15 tot 12.45. en als dat dan jullie visitekaartje is SORRY!! Ik heb nog nooit zo’n arrogante gast mee gemaakt laat staan dat ik bij hem een klacht kan indienen. Wat is trouwens het antwoord op de departement tijd die ik gesteld heb in mijn klacht?

U heeft uw keuze laten vallen op hotel Sunprime Numa Beach, een adults only hotel zonder groot animatie aanbod. Dit is ook op de informatie bij de accommodatie te lezen. In een adults only hotel is de sfeer anders dan in een familiehotel met veel animatie en de aanwezigheid van kinderen, u heeft dit ook zo ervaren.
Ik zou graag zien dat u mij aanwijst waar staat op site dat er geen groot animatie aanbod is. Want anders ben ik blind!!

Graag zou ik ook nog graag vernemen wat u met deze opmerkingen gaat doen. Gaat u die zelf vermelden op de website of moet ik een handje helpen via Zoover en Tripadvisor?

Ik zie u reactie graag tegemoet.

Gr. Arijan Diender

Bericht van Neckermann Reizen

1 week geleden - Op maandag 21 november heeft onze afdeling Customer Service een aanvullende, inhoudelijke reactie gestuurd naar meneer Diender naar aanleiding van zijn reactie op Klacht.nl, gedateerd 21 oktober 2016.

Alle klachten die gemeld zijn door dagwerk72