Klacht: Industriële stoelen

op 16 december 2017 over Cali-Online in de categorie Internetshops - Meubels

Na 1 week langer op onze stoelen wachten dan er beloofd werd, eindelijk een mail van post nl gekregen dat de stoelen geleverd zouden worden .  Door een fout van actie van de dag zijn de stoelen 1 uur van onze woonplaats geleverd.  Na bellen met post nl bleek al snel dat ze hier niets meer aan konden veranden er wij de stoelen daar moesten gaan halen .  Aangezien wij 420 euro betaald hebben en bang waren dat de stoelen nooit bij ons zouden komen hebben wij besloten 1 uur heen en  1 uur terug te gaan rijden voor een bestelling wat normaal aan huis geleverd zou worden. En als kers op de taart zijn er 2 stoelen geleverd in plaats van 6. Een rit van ruim 30 euro ( tol tunnel en reiskosten) voor niks. Cali online reageerd gewoon nergens op van mails, dit is helaas ook de enige manier waarop er contact met dit bedrijf gemaakt kan worden.

Als de andere 4 stoelen geleverd worden op mijn adres en een vergoeding voor de reis en toltunnel die gemaakt zijn om een deel van onze bestelling op te halen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charitywarrens