Klacht: Indoor ski bottrop

op 17 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een tijdje de veiling gevolgt, uiteindelijk bleef de veiling op 25 euro hangen en er werd al een tijdje niet meer geboden. Ik bied 26 euro 10 seconden voor tijd krijg ik een foutmelding dat er iets is misgegaan en dat het minimale bod 33 euro was.

Echter is dit natuurlijk onzin want nergens wordt een minimaal bod gemeld. Het winnende bod was uiteindelijk 25 euro. Dus het is ook niet zo dat er iemand hoger bood dan mijn bod.

Gewenste Oplossing:

Alsnog dit arranement aangeboden krijgen voor 26 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Om u beter van dienst te kunnen zijn verzoeken wij u om onderstaande gegevens aan ons door te geven via webcare@vakantieveilingen.nl. – het e-mailadres waarmee u heeft proberen te bieden óf – het bankrekeningnummer wat vermeld staat in uw account Wij ontvangen graag deze informatie zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Lara – Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Wij hebben u inmiddels per e-mail een reactie gestuurd. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 januari 2014 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben u inmiddels per e-mail een reactie gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Lara - VakantieVeilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door tpmstabe