Klacht: Indiaase servicedesk troggelt via internetbankier geld af

op 09 oktober 2017 over Microsoft in de categorie Software

Vandaag ben ik gebeld door de helpdesk van Microsoft (india) Mijn outlook wilde niet meer opstarten. na diagnose en met teamviewer werd mij verzocht € 10 euro over te maken. Na veel gehannes met verkeerde bankrekeningen werd ik verzocht de identifiercode te geven. wat ik deed waarna het scherm weer zwart werd. Na een halfuur werd ik gebeld met de vraag of ik een email had ontvangen wat niet het geval was. Daarna het verzoek om opnieuw betalingscode te geven. In totaal afgeschreven 2 x € 196 en 2 x € 5,5.
Ik heb het gemeld aan de medewerker, die verbaasd reageerde en zei dat het teruggestort zal worden. Ik ben hier echter hellemaal niet zeker van. Temeer daar outlook nog steeds niet in windows opstart.

De door microsoft gebruikte bankrekeningen zijn EM09100037298971 en EM09100037300581

wanneer ik € 393,- retour ontvang en outlook werkt. Het hele verhaal heeft vanmiddag 3,5 uur geduurd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pvstaal