Klacht: OVER MIJN BEZWAARSCHRIFT

op 09 december 2019 over IND in de categorie Overheid

IK BEN ZO ERG TELEURGESTELD GEWOON IN IND VAN DEN BOSH TEAM 1, IK KAN BEGRIJPEN DAT IND ZIJN WERK DOET MAAR DOE ALSJEBLIEFT GODSNAAM NORMAAL IK BEN GEWOON FUCKING EEN HALF JAAR BEZIG MET MIJN MAN ZN AANVRAAG 25 JUNI 2019 AANVRAAG INGEDIEND MAAR WAARSHIJNELIJK HEEFT MIJN VORIGE ADVOCAAT ECHT NALATIG GEWERKT MET MIJN DOCUMENTEN DIE HIJ NAAR IND HEEFT OPGESTUURD EN JA LEKKER VERPEST VOOR MIJ HIJ HEEFT GEEN PAPIEREN GECONTROLEERD MENEER J.SINGH HOOFDDORP AMSTERDAM.
IK HEB HEM ECHT BETAALD HIJ IS GEWOON GELDWOLF DIE VEEL WILDEN VERDIENEN NU HEB IK IN OKTOBER 2019 NIEUWE ADVOCAAT GENOMEN HIJ IS DE BESTE ADVOCAAT IN NEDERLAND M.STROOIJ IK DOE AAN ALLE VOORWAARDEN MAAR IND HEEFT MIJ TOCH AFGEWEZEN NIEMAND IS HIER PERFECT ELKE MENS MAAKT EEN FOUTJE MAAR IND KAN ECHT MENSEN ZO DIEP PIJN DOEN IK BEN VORIGE JAAR GETROUWD IN INDIA 2018 NU BEN IK 6 MAANDEN VERDER IK HEB BEGREPEN VAN MIJN NIEUWE ADVOCAAT DAT DE IND VERLENGING HEEFT TOT 12 MEI 2020 O M G IK BEN GEWOON EEN JAAR VERDER IK KAN NIET BEGRIJPEN WAAR IND MEE BEZIG IS IS MIJN EERSTE ERVARING MET IND EN DE LAATSTE IK WIL DAT MIJN MAN HIER SAMEN MET MIJ IS MAAR IND LAAT DAT NIET TOE ZE BLIJVEN MAAR MET DIE VERLENGING IK WORDT ER GEK VAN IK VINDT DAT ZE ECHT RACIST ZIJN WANT WAAROM ELKE KEER BELDE IK OM TE VRAGEN HOE HET ZIT MET MIJN AANVRAAG ELKE COLLEGA VERTELD EEN ANDER VERHAAL BLIJF GEWOON OP 1 ANTWOORD MAAR NEE HOE MEER COLLEGA’S HOE MEER IK VERSCHILLENDE DINGEN HOOR IK HEB EEN VASTE DIENST ONBEPAALDE TIJD PLUS HET IS EEN FAMILIE BEDRIJF IND HEEFT TWIJFELS JEETJE ZEG MAG IK NIET IN EEN FAMILIE BEDRIJF WERKEN JOH IK HEB HIER VOORHEEN ERGENS ANDERS GEWERKT DAT ZIET DE IND NIET HE LEKKER BEZIG ZIJN JULLIE WAT KAN IK ERAAN DOEN ALS IK GEEN WERK KAN KRIJGEN IN EEN NEDERLANDSE BEDRIJF, EN IK DENK NIET DAT MIJN WERKGEVER DOM IS DAT HIJ ZOMAAR BELASTING GAAT BETALEN WANT IK WERK GEWOON NETJES WIE GAAT NOU ZOMAAR AAN BELASTING BETALEN TERWIJL JE NIET GAAT WERKEN KOM OP ZEG IND!!!!!!!!! IN MIJN CULTUUR TROUWEN WE MAAR 1 KEER IK BEN ONDER BEHANDELING OM ZWANGER TE WORDEN MAAR IK KAN NIET VERDER GAAN TOT DAT MIJN MAN NIET HIER IN NEDERLAND IS IK BEN ECHT SPRAKELOOS IK HEB ECHT VEEL GEHUILD IK HEB EEN KLEINE ONGELUKJE GEHAD EEN LICHTE HERSENS SCHUDDING IK BEN ELKE WEEK ONDER BEHANDELING BIJ DE FYSIO IK HEB VAN MIJN DOKTER OOK MEE GEKREGEN DAT IK NIET VEEL MOET STRESSEN MAAR HOE WIL JE DAT IK NIET GA STRESSEN OMDAT IK BEZIG BEN MET MIJN MAN VOOR ZIJN VERBLIJFSVERGUNNIG IK BETAAL HIER IN NEDERLAND ALLES NETJES ZO ZIE JE MAAR HOE NEDERLAND IS MENSEN DIE EERLIJK ZIJN KRIJGEN ALTIJD HET MOEILIJKSTE EN DE CRIMINELEN HEBBEN EEN MAKKELIJKE LEVEN HIER IN NEDERLAND ECHT ONEERLIJK IS DIT LAND!!!!!!!!!!!!!! WANNEER JE DE VERKEERDE PAD GAAT KIESEN DAN WORDT JE WEL HET MEEST WARDEERD IN DIT LAND. MIJN OUDERS HEBBEN ONS NOOIT SLECHTE DINGEN GELEERD ALTIJD GOEIE DINGEN HOE JE EERLIJKJ MOET LEVEN MAAR NEE DIT LAND VERPEST HET GEWOON VOOR EEN EERLIJKE PERSOON!!!!!!!

IK VINDT DAT DE OVERHEID BETER MOET GAAN INZIEN DAN ZOU IK WEL TEVREDEN ZIJN MAAR ZOLANG BEN IK ONTEVREDEN MET DIT LAND NEDERLAND!!!!!!!!! IK HEB ZELF EEN NATIONALE PASPOORT VAN NEDERLAND MAAR TOCH BLIJVEN WE EEN BUITENLANDER!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IND

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IND nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NEELAM18