Klacht: Onterecht informatie en extra kosten

op 16 augustus 2018 over IND in de categorie Overheid

Wij zijn op afspraak bij loket Rotterdam gewest en hebben daar informatie gekrijgen dat mijn man een retour visum nodig had om naar Zweden te kunnen gaan. Hij heeft momenteel een Schengen visum. De medewerker heeft ons laten weten dat hij zonder een retour visum niet terug naar Nederland kon komen. Wij hebben dus een spoed afspraak in den Bosch moeten maken en zijn uit Amsterdam daarnatoe gegaan. De medewerker daar heeft onz laten weten dat hij geen reotur visum noodig had omdat Zweden binnen de Schengen gebied hoort. Wij hebben dus meer dan 60 Euro voor treinkaartjes moeten betalen en ik moeste 4uur vacantie opnemen van mijn werk om naar den Bosch te kunnen gaan. Ik vind dit helemaal niet okey, een immigratie mederwerker van de IND moet wel juiste informatie doorgeven en zou ook moeten weten welke landen binnen het Schengen gebied hoort. Ik heb de afspraak bewijs en de trein kaartjes nog steeds en vind dat IND deze kosten voor mij zou moeten vergoederen.

x

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IND

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IND nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boseboo