Klacht: L.S

op 10 juni 2013 over IND in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bereikbaarheid IND blijft een probleem; cliënt heeft al 20 euro verbeld en niemand te pakken gekregen (wachttijd steeds 15 minuten.Zelf een half uur aan het bellen geweest met ook voor het ketenpartnerscontact 15 minuten wachttijd. Wel opgenomen en vraag kunnen stellen, maar werd er na 1 minuut uitgegooid zonder antwoord ( medewerker ging iets nazoeken )

Gewenste Oplossing:

Vragen per e-mail kunnen stellen en cliënten informeren over de stand van zaken van MVV aanvraag

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IND

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IND nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Menken