Klacht: Incomplete levering en zwaar beschadigd

Rutten.suzanne op 28 maart 2018 over veilingwinnaar.nl in de categorie Online Veiling

Ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf.
Zeer slechte aflevering van de producten, incompleet en zwaar beschadigd. Er waren geen kabels en de producten waren verroest en beschadigd, in tegenstelling tot de foto’s waar echt mooie spullen te zien waren. Verder waren ze erg moeilijk bereikbaar en erg onvriendelijk, geen servicebereidheid.

Complete levering van de apparatuur dus met steunnoppen, kabels en geen duidelijke beschadigingen. Deze producten zijn niet zoals op de foto’s.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar veilingwinnaar.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door veilingwinnaar.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat veilingwinnaar.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

veilingwinnaar.nl

Heeft op 31 maart 2018 om 10:28 geantwoord

Mevrouw Rutten,

U heeft een op basis van de daadwerkelijke kavel foto's een bod geplaatst op de tweedehands trilplaat, zonder gebruik te maken van een kijk moment welke in de veiling is aangeboden. Wij bieden de kijk mogelijkheid altijd aan omdat iedere klant een eigen oordeel kan vellen o.b.v. de technische en cosmetische status van aangeboden apparatuur. Uw bod is door onze opdrachtgever geaccepteerd.

Bij het ophalen heeft u hulp gehad van drie personen om het zware apparaat in uw personenauto te krijgen. Deze serviceverlening hebben wij voor u gedaan omdat u uw kindje in de gaten kon houden.

U heeft op het moment van ophalen geen enkele reactie, behalve dat de elektra kabel ontbrak, gegeven over het gehele occasion apparaat.

Stuurt u ons het bonnetje van de elektra kabel toe welke wij voor u vergoeden.

Met vriendelijke groet
Veilingwinnaar Veilingen

Alle klachten die gemeld zijn door