Klacht: incomplete bezorging en schade aan deur door bezorgers

op 06 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

28 juni heb ik onderstaande artikelen besteld via de webwinkel van Ikea. Deze artikelen zouden dinsdag 4 juli tussen 16.00 uur en 20.00 uur bezorgd worden. Tegen bezorgkosten van maar liefst euro 54,95, wat ik op zich al een behoorlijk hoog bedrag vindt ook in vergelijking met andere bedrijven. (Bv de wehkamp vraagt geen enkele bezorgkosten bij aankopen van meubels en leveren al 1 dag na bestelling.)
Maar goed ik ben niet in staat om deze meubels zelf te vervoeren , dus ben afhankelijk van bezorgservices. Dan ga ik er ook van uit dat de bezorging van de artikelen naar tevredenheid en voorspoedig verloopt voor de 54,95 euro. Dit is absoluut niet het geval geweest. Bij levering miste een bily boekenkast. Deze zou een andere keer bezorgd worden. Wat betekend dat ik voor 1 bestelling 2 keer moet thuisblijven. Ik had dinsdag een vrije dag van mijn werk opgenomen en hoopte dat alles dan in orde zou zijn.

Dit was absoluut niet het geval, 1 artikel is men vergeten in te laden in de vrachtwagen en daardoor niet bezorgd. Nadat de bezorgers vertrokken waren , merkte ik nota bene ook nog eens op dat er een deuk in deur op de bovenverdieping zat. Wat daar absoluut daarvoor niet heeft gezeten! De bezorgers hebben de deur geraakt met een pakket. Ik heb nu euro 54,95 moeten betalen, voor een incomplete bezorging en ik heb nog schade aan mijn deur ook. Ik ben zeer ontstemd en wens de euro 54,95 retour te krijgen. Dit is geen manier van doen. Tevens wacht ik nu nog steeds op de boekenkast , die vanavond volgens een alert bericht tussen 19.57 uur en 20.52 uur bezorgd zou worden. Ik zou nu ook graag mijn bed in willen, daar ik morgen weer een vroege en lange werkdag heb.

wanneer ik de bezorgkosten terug krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s.zonneveld