Klacht: incompetente chauffeurs / firma

op 11 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag een hele dag aan de deur gekluisterd gezeten voor uw kutchauffeur niet te kunnen ontmoeten !! chauffeur live kunnen volgen op track&trace tot in Diest en dan springt het scherm op “opdracht niet uitgevoerd – goederen niet verpakt?!?!?” dan mogen jullie mij vertellen in welke straat hij deze tent heeft “opgesteld zien staan!”, ik heb meerdere getuigen die samen met ons de tent hebben afgebroken ! ik heb zelfs foto’s van hoe dit hier allemaal klaar ligt ter ophaling !! wat willen jullie nog meer?????!!!!!!!!!!! zal ik mss een factuur opmaken voor alle VERLOREN uren die mijn man niet heeft kunnen werken om te wachten op iemand die niet eens komt opdagen én ons nog eens beticht van leugens??? – “gesproken met een vrouw”??? – “smalle eenrichtingsbaan”??? – lange inrit waar niet gekeerd kon worden??? BULLSHITTT !!! neen, gewoon de excuses van een chauffeur die incompetent is voor deze job of gewoon geen zin heeft om zijn routeblad af te werken !!

Gewenste Oplossing:

ik eis schadevergoeding !
verwacht serieus genomen te worden !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 september 2017 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wanneer wij de gegevens in het transportsysteem erbij pakken zien we dat de transportafspraak reeds op 12-08-2017 alsnog succesvol is uitgevoerd. Onze welgemeende excuses voor het eerdere ongemak dat is ontstaan. Wij zullen dit als feedback doorzetten naar de chauffeursafdeling en hun verzoeken om de chauffeur hier op aan te spreken. Dit is natuurlijk niet de service welke wij wensen te verlenen. Nogmaals onze excuses!

Met vriendelijke groet,
Dynalogic Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door autohandel.goco