Klacht: Inchecken duurde meer dan 2 uren en 30 minuten,vlucht bijna gemist (2 minuten te laat) bij inboarden maar GELUKKIG het vliegtuig stond er nog wat een stressmomenten.

op 26 juli 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Mijn klacht staat volledig geschreven in de WhatsApp Neckermanreizen, maar nog geen reactie o.i.d. terug ontvangen.
Vandaar deze mail

Wanneer inchecken meer tijd in beslag neemt dan verwacht evt. meer balies openen. De reiziger staat ook in onmacht.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Neckermann Reizen

Heeft op 30 juli 2017 om 03:23 geantwoord

Geachte heer en mevrouw Bosma,

Hartelijk dank voor uw klacht omtrent de heenreis. Het spijt ons te moeten horen dat deze heeft gezorgd voor een vervelende start van de vakantie.

Aangezien u bij de Vakantiediscounter geboekt heeft kunt u de klacht bij hen neerleggen. Zij nemen vervolgens contact op met ons zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groeten,

Neckermann Reizen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gytsjerk63..