Klacht: incassovordering

op 29 september 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik heb een incassovordering gekregen van 22.49E van Segoria
Dat komt omdat ik de 5.99e van premium niet betaald heb
maar dat is al lang betaald op 22-08-17 zo ga je niet met klanten om ?
Dit is gewoon een manier om makkelijk geld te verdienen?

Vr Gr M.van der Maat

Gewenste Oplossing:

Kwijtschelding van het bedrag 22.49E

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 02 oktober 2017 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Maat,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door maatje1965