Klacht: incassobureau

op 03 oktober 2017 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Na winnen veiling moest ik direct datum opgeven voor bezoek sportwedstrijd. Toen ik dat wilde doen was termijn verstreken en kon ik niet betalen. Er was automatische incasso uitgezet. Ook prima. Nu krijg ik weken later een brief van incassobureau namens Ticketveiling met torenhoge incassokosten en betalen binnen 7 dagen. Bedrag van 8 euro wordt zo 58 euro en zonder aanmaning of communicatie van Ticketveiling.
Fout bij automatische incasso lag bij ticketveiling en diverse malen aangeven om oorspronkelijk bedrag te betalen, maar dat kon niet meer. Kaartjes heb ik ook nooit ontvangen.

Annulering of door betaling van automatische incasso het oorspronkelijke veilingbedrag van 8 euro + 5 euro admin. kosten = 13 euro + 2,50 voor automatische incasso = 15,50.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Shopwinkelmarkt

1 maand geleden - Vandaag kreeg ik deze reactie van de zogenaamde klantenservice van Ticketveiling !!!!! . Bedankt voor je bericht. De incasso is helaas niet gelukt, hierover heb je op 23 augustus een e-mail gehad met het verzoek zelf te betalen via de meegestuurde instructies. Vervolgens zijn op 8 september en 15 september e-mails gestuurd met een herinnering hiervan. Omdat wij daarop geen betaling hebben mogen ontvangen zijn wij genoodzaakt geweest de vordering uit handen te geven. U kunt de betaling alleen nog voldoen via het incassobureau. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, mocht je verdere vragen hebben dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Ticketveiling.nl Rhijngeesterstraatweg 18a 2342 AM Oegstgeest T. 0900 63 63 000 E. support@ticketveiling.nl I. www.ticketveiling.nl

Reactie van de melder van de klacht Shopwinkelmarkt

1 maand geleden - Hierop heb ik als volgt gereageerd !!!! Geachte heer/ mevrouw, ik heb op die data enkel een e-mail in de ongewenste post gehad van noreply@buckaroo-mailservice.nl. Als Ticketveiling allerlei partijen inschakelt voor haar werkzaamheden en die niet goed uitvoert ben ik daar niet verantwoordelijk voor. Ik vind de hele gang van zaken heel raar vooral omdat ik nog volop in gesprek was met de klantenservice. Nou ja, klantenservice... het is meer je moet dit en dat doen. Betalen kon ik zelf niet meer alleen via automatische incasso. Waarom is dat niet gelukt dan? Rekeningnummer en naam kloppen. Ik vertrouw erop vandaag nog dat de incasso wordt ingetrokken via uw incassobureau en ik een rekeningnummer krijg waarop het bedrag van 15,50 euro kan worden overgemaakt. Ondertussen is er een directieklacht onderweg en is de kwestie bij klacht.nl en geschillencommissie van thuiswinkel (klachtnummer 16687)ondergebracht. Ik wil tevens dat de klacht door een leidinggevende behandeld wordt. Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Shopwinkelmarkt

1 maand geleden - In aanvulling wil nog opmerken dat ik vandaag contact heb gehad met mijn bank. De bank geeft aan dat er nooit een automatische incasso verzoek is geweest, laat staan dat die geweigerd is. Dit is via internetbankieren na te kijken. Rekeningnummer en naam is bij Ticketveiling bekend, niets stond een incasso in de weg. Ticketveiling stuurt wel onterecht post dat automatische incasso mislukt is. Nu hebben ze een dubieus incassobureau ingeschakeld die torenhoge incassokosten rekent. Lijkt wel of Ticketveiling en het incassobureau samenwerken om zo zoveel mogelijk geld los te krijgen bij burgers met onterechte vorderingen omdat ze zelf fouten maken en geen automatische incasso toepassen. Communiceren met Ticketveiling en incassobureau is niet mogelijk.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Shopwinkelmarkt