Klacht: Incasso zeer incompetent afgehandeld

op 22 juni 2016 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Een onterechte rekening van Ziggo heeft ervoor gezorgd dat deze bij Bos Incasso terecht kwam. Nou werd ik door Ziggo vriendelijk geholpen en vroegen ze mij ook persoonlijk contact op te nemen met dit bureau. Ik ben oprecht nog nooit zo slecht zakelijk behandeld en raadt iedereen ten zeerste af om hun incasso door Bos Incasso te laten regelen. De meest onvriendelijke en incompetente dame aan de telefoon van Bos Incasso zou er goed aan doen een andere baan te zoeken. Gelukkig hebben ze bij Ziggo de problemen heel professioneel opgepakt en dit verder voor mij afgehandeld. Een pluim voor Ziggo, maar ze kunnen beter een andere partij kiezen voor hun incasso’s.

Ziggo heeft het gelukkig netjes en professioneel opgepakt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

6 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Dirkv